Προβολή καλαθιού
Shop FAQ

Συχνές ερωτήσεις για το κατάστημα

  1. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής του site;

    ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
    Η πληρωμή γίνεται με μετρητά στον υπάλληλο της εταιρείας courier όταν παραλαμβάνετε την παραγγελία σας στο χώρο σας. Η υπηρεσία αφορά τις παραγγελίες Ελλάδας και Κυπρου.

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ
    Η πληρωμή γίνεται μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της τράπεζας ALPHA που δέχεται όλες τις κάρτες VISA ή MASTERCARD ή EUROLINE έκδοσης οποιασδήποτε τράπεζας. Οι συναλλαγές σας προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας που δεν κοινοποιούν τα στοιχεία της κάρτας σας εκτός τραπέζης, και τα οποία δεν παραμένουν σε κανένα αρχείο εκτός τραπέζης. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας συνδέεστε απ’ ευθείας στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της τράπεζας στην οποία δίνετε εσείς ο ίδιος εντολή να χρεώσει την κάρτα σας, χωρίς να κοινοποιήσετε τα στοιχεία της πουθενά αλλού. Στη συνέχεια η τράπεζα μας ειδοποιεί ότι έχετε προχωρήσει σε δέσμευση της αξίας της παραγγελίας σας. Η πληρωμή αυτή ολοκληρώνεται και πιστώνεται στο λογαριασμό μας μόνο εφόσον εκτελέσουμε την παραγγελία σας. Μέχρι εκείνη τη στιγμή το ποσό εξόφλησης είναι στην πραγματικότητα δεσμευμένο μόνο από την τράπεζα.

  2. Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

    ΕΛΛΑΔΑ
    - Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για παραγγελίες από 40€ και άνω.
    - Για τις παραγγελίες αξίας μικρότερης των 40€, τα έξοδα αποστολής είναι 3€.
    - Τα έξοδα αντικαταβολής είναι €2.

    ΚΥΠΡΟΣ
    - Τα έξοδα αποστολής είναι €7,5
    - Τα έξοδα αντικαταβολής είναι €2,5

    Δυσπρόσιτες Περιοχές

    Εάν η περιοχή στην οποία γίνεται η αποστολή είναι δυσπρόσιτη ενημερώνεστε τηλεφωνικά από το κατάστημα μας. Το κόστος για δυσπρόσιτες περιοχές ανέρχεται στα €10.

  3. Υπάρχει πολιτική επιστροφών και ποια είναι αυτή;

    Δυνατότητα επιστροφής υπάρχει μόνον, κατόπιν συνεννόησης, στην περίπτωση που το προϊόν είναι ανοιγμένο, σπασμένο, αλλοιωμένο ή έχει υπερβεί την ημερομηνία λήξης σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην άξια της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής.

    Οι επιστροφές γίνονται δέκτες και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους μορφή.

    Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 20 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρία μας.

    Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δήλωσετε τον λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής.

    Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ήμερα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφης, η ELIXIS εχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάσταση τους.

    Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα επιστροφών του elixis.gr.

    Για οποιαδήποτε πληροφορία για την επιστροφή σας παρακαλούμε καλέστε στο 210 2639174 ή μέσω email στο info@elixis.gr.

  4. Ποιοι είναι οι χρόνοι παράδοσης των προϊόντων;

    ΕΛΛΑΔΑ
    Οι χρόνοι παράδοσης είναι:
    - Αττική και χερσαίοι προορισμοί: 1-2 εργάσιμες ημέρες
    - Νησιωτικοί προορισμοί: 2-4 εργάσιμες ημέρες
    - Δυσπρόσιτες περιοχές: 2-4 εργάσιμες ημέρες

    Δυσπρόσιτες Περιοχές: Εάν η περιοχή στην οποία γίνεται η αποστολή είναι δυσπρόσιτη ενημερώνεστε τηλεφωνικά από το κατάστημα μας. Το κόστος για δυσπρόσιτες περιοχές είναι 10€.

    ΚΥΠΡΟΣ
    Οι αποστολές στην Κύπρο γίνονται σε 2-4 εργάσιμες μέρες με courier

    Ο χρόνος της παράδοσης μπορεί να επεκταθεί σε περιπτώσεις έντονων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στο info@elixis.gr είτε μέσω τηλεφώνου στο 210 2639174 (Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:30).

  5. Γίνονται πωλήσεις χονδρικής;

    Για πωλήσεις χονδρικής και γενικά εταιρίες μεταπώλησης, μπορείτε να στείλετε την παραγγελία σας μέσω e-mail στο info@elixis και θα σας στείλουμε τις απαραίτητες πληροφορίες για τη συνεργασία μας.

  6. Πως μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία;

    Η ακύρωση των παραγγελιών γίνεται μόνο τηλεφωνικά (210-2639174) και μέσω email στο info@elixis.gr

  7. Υπάρχουν χρεώσεις στις επιστροφές και ποιες είναι αυτές;

    Για τις επιστροφές, σε οποιαδήποτε υπαιτιότητα της εταιρίας η χρέωση είναι δίκη μας. Στην περίπτωση υπαιτιότητας του πελάτη, το κόστος το επωμίζεται ο ίδιος.